lørdag den 18. august 2012

Et øjebliks håb...

Men også kun et øjeblik >_<

Tågen forsvandt fuldstændigt og efterlod kun almindelige skyer. Hold op hvor blev jeg glad, haha! Bare det at kunne se mere end 50-100 meter. Og LYS!
Men ak - det varede max en halv time, nu er tågen tilbage for fuld power.
Jeg magter det ikke! I did NOT sign up for this! Ja eller måske gjorde jeg, da jeg valgte at tage herop.

Utroligt som vejret kan påvirke ens humør, gad vide hvordan jeg klarer vinteren her, hvor det stort set er mørkt 24-7?!´Haha åhhh, det havde jeg slet ikke lige med i mine overvejelser, da jeg begyndte at spekulerer på Færøerne. Til vinter har jeg forhåbentligt et par venner - og ikke mindst garn nok!!

Bare lidt brok ja!

.... og man kan ikke en gang sætte sig ned i ti minutter for at brokke sig uden at vejret ændrer sig.Det er helt utroligt - nu var der pludselig en lille smule udsigt igen. Jeg satser på at det betyder at tågen er på vej væk, sådan helt :D

Lige nogle billeder af øjeblikkene :D


Første klare øjeblik, som blev endnu bedre - og så forsvandt igen i løbet af en halv time.

Lige nu - eller for tre minutter siden (det er allerede markant anderledes IGEN),
Man kan da fornemme en verden udenfor!

Nej hvor jeg bare håber at kunne vise billeder af horisonten i morgen!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar