mandag den 13. august 2012

Mit lille hjem..

Tænkte at I lige skulle have the grand tour i mit lille hjem ;)


 Master bedroom og stue på en gang, det er da fikst!

 Entré og virkelig rodet reol (som slet ikke ser så rodet ud i virkeligheden :P )

 Kontor (Ja, det er en fugleklat på vinduet (som åbenbart ikke er så synlig på foto i modlys - den er rigeligt tydelig i virkeligheden) og jeg kan ikke nå. Rimelig øv at have så smuk en udsigt og så er der en fugleklat der ligesom forstyrre det hele.))

Gæsteseng. Ja I kan bare komme an :D

Og så det hele på én gang.

Her er ikke så meget plads! Her er heller ikke så mange ting endnu, men det kommer vel nok med tiden. Jeg skal ihvertfald have noget op på væggene, hvis jeg skal holde ud at bo her i seks måneder :) Men jeg syntes nu her er meget hyggeligt!
Man kan vist kalde det simple living :P Jeg skal nok lige vænne mig til det, jeg kommer jo fra 70 kvm proppet med ting!
Allerbedst er det, at rengørring er virkelig nem og hurtigt overstået. Hurra, det er lige mig !

1 kommentar:

  1. Hej

    jeg er i gang med min uddannelse som kontorassistent og tænker at tage et par måneder i Torshavn og kigger derfor efter muligheder for at bo, og faldt så over din fine blog.
    hvordan fandt du dit kollegieværelsen?

    hilsen Frederik

    SvarSlet