fredag den 17. august 2012

Jamen så fuck fog da.

Min eller så smukke udsigt, i dag. Og sådan har den set ud de sidste mange dage >_< Eller dvs. faktisk er det ret klart i dag, ift. de sidste mange dage.
Til at starte med fandt jeg det charmerende, tror jeg. Nu syntes jeg måske det er en smule anstrengende!!
Hvis så jeg ikke var alene ville det måske endda være ret hyggeligt med det vejr... men jeg syntes ikke det er så hyggeligt, ikke længere ihvertfald,  nu er det bare lidt tungt! Gad vide hvor længe det kan fortsætte?

Heldigvis for teknologien. Jeg har købt adgang så jeg kan se tv, og jeg kan sige jeg at jeg ser mange dårlige serier (heriblandt topmodel - jesus hvor de skriger HELE TIDEN), så er det ikke så slemt!

Nu håber jeg snart at der flytter nogen ind, så jeg ikke er helt alene. Det er en smule trist efterhånden! Ja og så glæder jeg mig til arbejde!!! Heldigvis er det bare weekenden der skal overståes og mon ikke det nok går?! Det er jeg overbevist om.

Jeg som troede jeg kunne lide at være alene. Jeg kan nok bedst lide at være alene sammen med en masse andre - og et tv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar